new york city är en varm stad :D

vattendunk! vi gick ner till affären o köpte vatten, två dunkar faktiskt. Vi ha ju druckit upp jontes allt vatten nästan så vi fick köpa igen det :) o lite mer så vi har vatten hemma.. mumsigt med iskallt vatten minsann :D

chrissebus och jag
sen kom vi hem o spirre tog 2 iskalla duschar o jag en.men fundera  på att hoppa in i en kall dusch till..de  är riktigt duper vamt här.. innan idag Va 32 grader downtown när vi var där..sen när vi gick vid vattnet så vbar det lite svalare, 28 grader :D men jissunam..acn här hos jonte funkar inte riktigt så de e mega varmt! :S
aja..här bjuder vi på två biloder på oss..lite röda i fejjan kankse? spirre har bränt sej i nyllet. stackarn o vi bägge svettas som ngra grisar här hemma... :S hehe. ska ta en dusch nu..sen kanske ut o äta eller nått liknande när Jonte kommer hem nu vid 20 ( i denna tidzon.) hehe. vi funderade på utgång men jag o spirre vill nog hellre ta de imorhon. vi är vamra o ganska så trötta! ska förhoppningvis gå en runda på city imorgon så Jonte kan visa oss lite närmare var alla affärer osv ligger :D vi har iaf  hunnit med de vi ville och det är vi glada för.. bara lite shopping med som står på schemat o en utekväll :D

varma :P

Nyduschade jag och Chrisse! :)

ha det så bra d'r hemma!
Hur är vädret där hemma? :D

cilla: hoppas på en god nyhet snart nu :D:D:D
o ja du ha rätt om tiden du skrev..kommenterade tillbaka! :)
Pappa: tack för samtalet innan :D hoppas ni ha det bra där hemma :)


PUSS O KRAM TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback