Hemma i Sverige igen!

Jaa nu är man hemma i kalla sverige igen..
i lilla Karlshamn :-) känns skönt att komma hem men ändå lite sorgligt att lämna den fina semestern..

Vi anlände till karlshamn med tåget 16.30, spirres mamma Ewa kom o hämta oss..
sen körde vi hem o lämnade henne o tog hunden och bilen..
Racade sedan vidare hem till mig där familjen hade gjort mat..
de efterlängtade biffarna med mos :-) Muuuums! hehe!
Åt massvis! :-)
Visade mamma o mormor allt jag hade köpt, sen bar det av hemåt till Aston!
Myst litegrann..
Jag tog en dusch. satte på mej myströjan o kröp ner under filten i soffan o har legat där nästan hela kvällen ;-)
så sköönt! ;-) hehe!

Imorgon blir det väl med att ta det lugnt, och kanske försöka packa upp allt så man har det överstökat!
Mamma hade handlat hem grejer till oss så vi slapp tänka på det.till frukost osv tills  i morgon.
Tack mamsemums! <3
Va väldigt städat och fint här med nu när vi kom hem! :-)
Tack så mkt allihopa! för allt! Verkligen uppskattat :-)
O även ett stort tack till alla mina trogna besökare :) ni fortsätter väl att följa mej? ;-)

jaa..så är fallet..just nu har jag inte så mkt mer att skriva!
Skönt att vara lite ledig nu med innan man börja jobba igen :-)
Några dagar dit :-)
Men ska till nap.-doktorn nu i veckan med ..

aja...ha de så bra..
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Skönt å ha er hemma igen! :-) Pappa sa att du va svullen?!

2008-09-21 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback