hej hopp!

cillas kommentar: njae, inte så härligt när brillorna imma igen alltså. haha! O varför ska vi alltid ha likadant? haha.. syskon upp idagen :-) jag vill med ha en röd väska :P naomi night ha jag redan :P haha! jag ska se vad jag kan göra åt saken :P hehe! Naaw, hälsa lilgrabben att han inte ska va orolig. Att vi får ses när jag kommer hem! hälsa honom att jag saknar han o at vi ska leka massa sen :-) Han tyckte ju att jag skulle komma hem till er den 6 oktober kl halv nio! hahah! han e rolig han!

Ewa: Nehe..de låter ju inte så kul du! Du får ta en flarra vin o se på ngn bra film :)



nehe..gott folk. nu ska vi strax bege oss på shopping :D sitter o käkar frulle nu :-) o spirre rakar sej! det är fortf. kvav värmeute :S menmen.. skönt att de inte regnar än iaf! ha de så bra!

kramar till er alla..
jag skriver mer ikväll.

Och missa inte bilderna jag har lagt ut på bilddagboken! den 8 sep o den 9 sept

Over and out! :D

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du har Naomis By Night ja! Inte JAG! ;-) Nahä ska nog sova nu, till farmor imorn tidigt, lunch där å sen iväg kl 14. :-) Då e klockan höm... 8 på morronen hos er. E ni vakna håll tummarna! Kram

2008-09-11 @ 22:12:35
Postat av: Cilla

Btw, tycker ngn om när brillorna immar igen?! :-) Jag har inte fått ngt mail syster yster...

2008-09-12 @ 08:09:44
Postat av: malle87.blogg.se

haha..okej! duu..hur gick det i ronneby? :D hoppas det gick bra!

jag har skickat mejl på de röda väskorna jag hittat, skulle se om du gillade ngn av dom.. jag har nu skickat de på msn o hoppas att du snart ser det? :)



puss o kram

Postat av: Cilla

Vet ej. Får svar i slutet av nästa vecka... I like rosett väskan. ;-)

2008-09-14 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback