fortf. trötta!

lite piggare efter denna kall dusch är man juh!
men man känner i kroppen hur trött man är..ögonen kan hållas öppna lite mer nu efter duschen! hehe..

glömde säga att vi åt på ett mysigt thaiställe innan i NY city med Jonte och Lindsey!
Vi tog båda nudlar, han med räkor o jag med kyckling.

spirre på thaistället       min  thaimat  nudlar med peanuts, ägg och kyckling :)
 
Spirre och jag åt inte ens upp hälften tror jag inte.. de första tuggarna va jättegoda..men.. sen blev det för mkt!
Allt ät så sött här..? eller är det majonäs el. senap på? Jag saknar redan maten där hemma..särskilt  efter pappas goda biffar! Det enda stället som vart gott hitills va Grimaldis när vi käkade pizza! men dom va ju kända för sina goda pizzor med! NY godaste!!
här är en bild på Lindsey pch Jonte på thaistället!
även Lindsey och Jonte käkade..

efter maten gick vi till washington square park.. här är en bild på de orädda ekorrna jag skrev om i det förr inlägget!

ekorrar!
söta va? de va jättenära oss o ekorrar överallt! :) häftigt!

ska lägga upp lite bilder på bilddagboken nu! ha de finast!
puss o kram

over and out!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Har hon grönt hår? Jontes tjej eller?

2008-09-07 @ 14:09:20
Postat av: malle87.blogg.se

haha.ja hon har ju det, speciell människa om man säger så.. jag vet inte ritkgit vad dom är!hehe.

2008-09-07 @ 16:44:06
Postat av: Mamma Ewa

Hej på er båda har precis varit ute med hundarna jag och de tog en rask promenad på 6!!!!km. underbart att se och höra att ni ser och gör en hel del over there. vad är detta för en pingla Jonte har skaffat??? roligt. här har det regnat i dagarna 2 men jag har ju jobbat. vi har målat i vårt sovrum idag urfint... nu är klockan 20.30 här och jag ska kolla lite på era bilder. kram till er alla i the big apple..

2008-09-07 @ 20:22:05
Postat av: Mamma Ewa igen

Hej igen på er, du Karlssson hittar du klipp i New York så ska du självklart köpa det!!!! en annan fråga har ni möjlighet att tvätta hos Jonte? regnblöta kläder luktar inte hallon om jag uttrycker mej lite fint.jag ska slänga mej i soffan nu i detta världsmetropol:) ASARUM by night det ni!!! kram mamma

2008-09-07 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback