dagen!

svar på cillas kommentar:
hahaha..jag har visst rätt ibland.. haha. tur att man kan roa ngn :)

hmm..idag började  dagen med arr klockan pep..skulle egentligen till stan tänkte jag o göra lite ärende.
även kolla i lite affärer..men nej..de orkade jag inre.. så jag sov lite till..försov mej själklart litegrann..
duschade o kom 10 min försent till jobbet.. men det var lugnt ändå..
så idag har man jobbat i 10,5 timmar. hade öppet längre idag för det var forskarfredag på krea!
+ att jag ska jobba hela helgen för att elin är sjuk.. o jenny inte kunde/Ville jobba söndagen.. hmm..
lite trist då man har andra planer..menmen..pengarna behövs iaf! det är en sak som är säker..
men hade vart underbart att va ledig på söndagen då jag ska ut på imon..

menmen..sånt är livet!!
bara te att jobba o se glad ut, för glad blir man ju när man ser lönelappen sen om man har jobbat mkt. hehe

ha en bra fredagskväll.. det ska jag försöka ha iaf.
jag o älsklng sitter här med pringels o kolla film..

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback