dagen

ja..som sagt vaknade väldigt sent idag med..gick upp först ur sängen vid halv två ;-) haha!
Idag ska jag verkligeh anstränga mej o försöka att gå o lägga mej i  vettig tid, ska ju till nap-doktorn imorrn.

Ja..blev inte så jättemkt gjort idag, en lugn dag helt enkelt.
Åt frukost med spirre vid 14 tiden :P haha!
sen slappade vi mest.
Och sen åkte jag hem till mams och paps! :-)
Golvet till köket var kommet och gubbarna med... så nu har vi fått vårt nya köksgolv + att de nya kökaluckorna är uppsatta.
Blev fint..! mkt ljust och fint!

Åkte med pappa och hämtade bilen som blev klar idag oxå!
Jag körde ;)
Har jag inte gjort på mega länge.
Vi hade en renault Cleo som lånebil :P hehe!
Den va helt okej att köra..
Så körde vi till servus för att handla lite grejer.
och sen hem..
Hjälpte dom att sätta ihop köksbordet innan spirre kom och vi begav oss hem till familjen spiropoulos för att lämna alleballe!
Och för att snälla ewa skulle försöka få bort flåtfläcken på mina nya fina jeans.
Aldrig använda,och det var ju ingen liten flåtfläck. men som tur är hade mamma fått med de mesta..
o nu hoppas jag bara på att ewas superbra fläckborttagningsmedel kan ta bort fläcken!


sen kom den glada nyheten idag :-) weho!
Syster yster kommer snart ner hit... :D
o ska stanna ett tag om man säger så ;-)
såå kul!

Nej nu ska jag slappa framför tvn.
Ha det så bra
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback