Dagen!

Usch o åter usch säger jag bara!
Jag har fortf. ont i nacken sen the cycklone som jag berättade om i förra inlägget!
Men idag är det ritkigt illa, kan inte röra nacken..
spirre försökte massera den innan..men de gick inte så bra..tårarna rann! har hur ont som helst!
O blåmärke på ena armen sen the cycklone igår! usch!
det var det värsta jag har vart med om! hoppas min värk i nacken släpper snart!

men min nacke får inte hindra oss.. får väl bli att ta en värktablett och fortsätta dagen som tänkt!
Idag är tanken att vi ska åka klart resten av vår sightseeing, kanske gå lite på stan vid time square och hinna gå in på museumet.. Imorgon åker vi ju ill miami..så ikväll blir det att packa ner alla saker..allt ligger ju huller om buller i väskan!


ja..för tillfället ha jag inte så mkt mer att berätta..men kommer nog skriva mer ikväll!
ha en underbar dag för det ska vi ha här i värmen :D

puss o kram!

sightseeingen
Jag o spirre uppe på sightseeing-bussen :)
ja vi har faktiskt fått lite färg idag :)

times square

här är en bild från night-touren vi tog igår.. på bilden kan ni skåda en del av time square!

ha de så bra..
over and out!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback