ännu en bra dag i miami :)

Ewa: Jorå..vi båda såg ut som tomater i ansiktet igår,, knallröda :P hehe! Men idag har det övergått till en mer brun -nyans ;-) Dagen igår va verkligen lyckad. jättemysigt o rolig dag :-)
hmm..de där med språk-kunskaper, jag har nog fått nog av engelska nu dessa dagarna, så i sverige över går jag till mitt underbara modersmål :-)

Cilla: hehe..ja vad är miami  mot skägget? Miami är ju inget jämfört med de och Ikano? hahaha! verkligen inget! :-) haha.. hur är vädret då? fin fint eller..? o badkaret. det är ju bara så mkt bättre än  vårt ''badkar'',poolen här utanför ;-) hälsa Pysen! <3  


idag åkte vi till ft. lauderdale för att ta en sista shoppingtur.. Jissunam..
ha nästan lite ångest över allt man köpt nu. hehe!
Spirre shoppade oxå loss... kul :-)

En mkt rolig dag med sol, skratt o massa saker inhandlade :D
har lite jobb åt er familjen när jag kommer hem.. :P   mamma, du får jättegärna lägga upp ngra byxor och pappa får laga mitt finfina paraply som spirre tog sönder i NY! :-) hehe! skönt att jag snart kommer hem igen va? :D

Imorgon har vi bokat in en turist-tur med både buss och båt :P så vi kommer se lite av miamis finaste hus och få se vart kändisar bor osv! ska bli spännande :D

jag bjuder på en bild på mej som togs igår med delfinen :D coolt va :D
min våtdräkt va lite stor minsann! haha!
Jag tittar dock in i en annan kamera, fotograf där på seaquarim :-)
 
jag o delfinen :D      
jag o delfinen :-)

en delfin o tränare

En delfin och en tränare :-)

delfiner är såå otroligt fina :-) Köpte en svindyr skiva med 33 bilder på mej o delfinen, när jag kramar henne, pussar henne, ge henne mat, busa med henne osv! superskoj att få uppleva det ;-)

Ha en bra dag allihopa!
Jag är helt slut, ska gå o lägga mej nu. klockan är 22.30..

Ha de så bra. puss o kram

Over and out! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Lilla Malin där har du ett minne för livet, jag blir riktigt grön. Hoppas att det har varit en resa som har blivit som du har trott o hoppats (förutom en natt på flygplats). Roligt att ni börjar likna bleka pepparkakor, det kan bli gött att ha här hemma i höstrusket hos alla blekansikten...Roligt att ni hann med sawgrass mills igen, det är en fantastisk upplevelse eller hur?? alla dessa affärer!! Jag vill oxå!!! Ha det.

2008-09-17 @ 09:07:50
Postat av: Cilla

Naaawww! Säger bara som Ewa! Jag vill oxå!!! .-) Fick du simma med dem eller "bara" stå på kanten? Badade Spirre med? va de bara du som badade? Vädret här e snorkallt, kalalre än i Blekinge... Vinterjacka och mössa som gäller. :-( Men de e mys, hösten e här! Nästan bästa årstiden med massa ljus, mys i soffan, bra program på tv och varm choklad! :-) Njut av de sista dagarna! Ses snart! Kram!

2008-09-17 @ 11:22:08
Postat av: Isac

Vart e hajarna? Cilla: Isac e inte särskilt impad syster, hajar hade varit ngt annat säger han! Haha! Han e för rolig. På tåget ner sa han till mig att min tröja va ful och Ööörk, han skulle aaaaldrig köpa en sådan! Sjysst va?!

2008-09-17 @ 11:23:57
Postat av: Mamma Kickan

Nu fick du ju roligt bland delfinerna. Christian han var ju feg som inte vågade. Hur dags är ni hemma på lördag här i Karlshamn om ni ska ha biffar o potatismos så det blir lagat så ni slipper värma det för det är inte gott

2008-09-18 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback