uscahana meej!

känner att magen bara växer? haha!
provade nyss ett jättefint splitter nytt linne som fortf. ligger i lådan..
av skäl till att det ser dumt ut på mej när magen putar ut! haha!
Har nog gått upp ganska så mkt de senaste åren.. hehe
dags för att ta tag i det där..
men å andra sidan så sa folk åt mej innan att jag va för smal..
men de va bara sån jag va..
inget jag kunde hjäkoa..
men nu när man ha gått upp har ju allt typ bara lagt sej på magen. snyft! hehe!
kommer aldrig ngnsin att vara ngn som slutar äta..
då jag älskar mat. haha!
bara mer motion! göttans.
o sluta äta så onyttigt o så sent på kvällarna..
Bra va?

stegräknaren är ett bra stöd..
men ännu bättre hade det vart o träna ngt..som jag tyckte vart kul..
som tex basket..eller kanske bandy? hehe.
och har ngn att ut o gå med varje dag,
det hade vart perfekt!

Men framförallt är jag ute efter BÄTTRE MOTION!
det är ju hemskt att cykla till jobbet o vara andfådd som en annan tattare :P haha!
gick ganska så bra innan semestern..haha
efter semestern kom den där dåliga motionen tillbaka igen...! haha! illa!

nej..nu blev jag taggad av mina egna ord här så nu ska jag ut o powerwalka! haha!
Ha de guttans!!

MER MOTION ÅT SVENSKA FOLKET!
det är bra ;-)


Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback