tröttis.?

idag, just nu är jag ofattbart trött.. :S
sov hårt i morse när klockn ringde vid 9 imorse.sov til halv tio och sen blev det stress iväg till
naprapaten! men jag ko iväg och   jag kom precis i tid :D
stack nålar i ryggen på mej idag...nere vid svanken där jag hade ont igår..
+ de där plattorna som typ, massera eller gör så musklerna rör sej..hm...vet ej hur jag ska förklara de!

-går de bra att ligga såhär en stund nu malin?
- Jadå... (tankarna: jaa..om du gillar att plåga mej! för jissunam.hahahaha!)

men de gick bra.. sträckte, knakade mej o hade sej idag. så skönt nu efteråt..men ha fortf. lite ont dock..
men skulle höra av mej om de inte släppte!

Min stegräknare är på o jag promenerat litegrann idag ;)
klockan va ju bara 11 på mina lediga dag när jag tog bilden så jag tycker det är bra gjort ;) hehe!



det niii!
det böjar arta sej :)

Ha de fina fisken!

Puss o kram! 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Heja Malin friskt humör Skjortan hänger utanför heja heja Heja!



Jag hade med velat ha en stegräknare ! hur mycket kostade din? är den enkel att bära med sig?

Postat av: http://malle87.blogg.se/

kostade 99 kr i ullared. :D hehe. jättelätt att bära med sej.. tack sanne. håll tummarna för att jag vinner denna veckans tävling mot söstra min :D

2008-10-12 @ 00:25:41
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback