trevlig kväll!

nemen goddá gott folk :D
eller jaa..godkväll o snart godnatt gott folk :P

idag ha man jobbat sådär lite lagom länge.
fick cykla i racerfart då karlen min vägrade köra mej..
trots att jag va försenad..
hade tio minuter på mej..att cykla till jobbet..
så blev ingen mobil inlämnad o en aning försenad till jobbet o en strssad o sur malin!
inget kul alls..
Va ska man egentligen ha dom till, de där karlarna? ;-) haha!

Jobbat med kim idag o försökt lära upp henne..så imon jobbar hon själv..
hoppas jag va en bra lätrare ;) hehe!


Ja..efter jobbet pratades de om tacomys..
o självklart blev det de..
girlsen + rille trappade in här vid halv sju snåret..
mysigt värre..
alla va dock sådär lagom pigga.. haha!
kan ju säg att denna kväll behövdes..
bara sitta hemma. se på tv äta tacos o bara slappa! hehe!

hmm,aomen, så e fallet..
dock har det iknte blivit mer än 7000 steg idag cirkus.. SUCK!
inte likt mej. men imorgon är jag ledig..sådå jäklar! sista dagen imon med..
innan allt räknas samman :D
undra om de blir jag eller söstra som vinner? :P

ha de så bra gott folk.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback