mina steg vandra på :P

jaså,jag ha stegräknarn på mej..
idag har det blitt ganska så mkt steg på jobbet..
o började en halvtimme tidigare idga,
sen halvtimmen va faktiskt grymt jobbig..

vid 7.10 är det jag som cyklar till jobbet. en mörk o dyster morgon..
kallt va de med..trodde jag iaf...haha
så jag hade både mössa o vantar på mej..

sandras kommentar
- va söt du va i din toppaluva när du kom i morse!
hahaha!

hittade ju inte den andra mössan.. men nu är den hittad..
så den blir de te att ha nästa gång..men de e veklrigen en toppaluva :P hehe!
knasigt värre..

på jobbet är de som vamligt skön stämning o massa prat.
om både de ena o de andra. som typ om adhd-älgar och vart arbetsförmedlingens pengar ska gå till..
ja allt mellan himmel o jord, haha,,
alltid lika skoj ;)

nehe..nu ska jag se lite tv..sen tänkte hag va lite nyttig o gå o lägga mej o läsa litegrann.

känner mej febrig.. uschanapian:P

ha en bra kväll allahopa..hmm..känns som de e fredag idag,,eller e jag ensam om att tycka de? hhee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback