Gossip girl ;)

gossipgirl ikväll..de va bra..som alltid..
lite spännande nu med :P hehe! måste verkligen ses nästa vecka!

imorgon blir det nap.-doktor.dags igen..blir väl att cykla, suck..eller ta bussen..
men nej dåå tänker jag såhär.. vilket är bäst? hehe.
om inte latmasken i mej få tar över så är de ju faktiskt att cykla! 
* de ger motion
* man sparar pengar
* o man kan känna sej nuttig efteråt..

men är ändå lite skraj för att jag kommer ha massa ont imorrn efteråt..
då jag inte vart där på 2 veckor nu. o då är de inte kul att cykla..
men va tuuusan..bara till att härda ut. hehe!
man får se de positiva! :.)
mina kotor är på plats och jag har faktiskt armar och ben och en cykel som kan ta mej dit o hem!
men jaa..latmasken i mej dra lite. :P hehe!
men de kallas motion :D

Ha de bra..
ska hoppa ner i sängen nu och se lite gilmore gilrs. *loooove *
ha blitt många inlägg idag.. faktiskt de 3dje idag. ;)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Spirre

Blev inte cykla.. så latmasken vann :D

2008-10-28 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback