listan igen ;)

NU NÄR JAG HAR VIKT IN MED ETT VANLIGT INLÄGG KAN JAG JU FORTSÄTTA ME LÅÅÅNGA LISTAN :P HEHE

Lite mera lista igen (71-80)


Kan du ha roligt utan alkohol?
Ja, med rätt sällskap o RÄTT ATTITYD kan man alltid ha kul.

Hur ofta borstar du tänderna?
Varje morgon och varje kväll! :D

Hur slappnar du av?
beor på vikket humör jag är på. antingen slappa frmaför tvn i söngen / soffan eller en promenad i fint väder :)

Skolkade du någon gång i grundskolan?
nej de gjorde jag nog int :D


IG- eller MVG- barn i skolan?
jagvar någonting där i mitten? haha


Har du fått någon att börja gråta öppet genom att vara elak?
Ehh.. Japp.. men just i det fallet jag tänker på..ångrar jag mej inte ett dugg.. ;) hehe.

Påpekar du om du får tillbaka för mycket växel i kassan?
Beror på hur mkt ;)

Vilka språk kan du, mer än några få ord?
svenska o engelska

Då vet jag att jag är kär:
NYKÄR?  jag e glad o sprallig.. de pirrar i hela kripppen när jag möter HAN! :D hihi.


Detta gör jag när jag är ledsen:

Gråter och tycker synd om mig själv. haha..
njae.. brukar ta en promenad.. försöka rensa tankarna..eller ringa ngn som man kan umgås med.. eller de värsta av allt. tröstshoppar? :S :/ hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback