jääklar varmt idag..

idag är det jäklar varmt ute..
det e la nu man börja känna av sommaren :) wehoo!
malin är massa grillsugen..
så jag och älskling ska åka och grilla sen när han har mixtrat med bilen ;) hehe
så skojigt ;)

så någon mer som är på grillhugget? FÖLJ MED O GRILLA!
just call me ;) hehe!
vi letar grillvänner en kväll som denna :D haha!

på jobbet flöt det ¨på..
började 9..ja jissunam..de va jobbigt att gå upp i morse..
fick snooza 3 ggr innan jag tyade ta mej upp ur sängen ;) haha!
men upp kom jag o till jobbet kom jag med
60 ungar som skulle ha lunch..
jobbade till ca 13.30 :)

sen bar det av mot volvo.. o sen citygross för att inhanlda saker för kvällens käk,grillning! haha!

o nu sitter malin här..älskling ska snart ut o fixa md ngns bil o då tänkjte jag göra pastasalladen
som i ska ha til köttet, muuums! 

så ha de finemang..
ring om ni vill med o grillan.. NGN? hehe.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback