DAGEN!

Dagen idag..
har hunnit med mycket..
blivit en runda på stan, tvättat med älskling!
hmm..han sköter maskinerna.. jag sköter upphäning av den blöta meen rena tvätten. säkrast så ;) haha!
Jag e inte så kunnig inom detta område ;) hehe!
Sen blev det en runda på stan, köpte paket till papsi som fyller år imorgon :)
så då kommer farmor, farbror + fru på besök :) mkt trevligt. va ett tag sen man träffade dom!
kankse hundarna oxå är med? ;) hehe!
Har oxå blivit en del promenader idag. mysigt o skönt i det fina vädret :) hihi!
o så gjorde jag en rabareber/hallonpaj :)
hur gottigt som helst!
o nu tar jag o älsko vin/cider o öl till hockeyn ;) hehe.
fast jag sitter ju mest här :) haha!
tänkte lägga lite bud på tradera kanske? haha.
senm blir det att inta soffan med sötis ;)



Rabarber/hallonpajen :)



  innan ugnen :P hehe. massa musmigt :D

   kolla vilken skönhet. o ack så god:)


 muuuuuuuuums ;o)


finns mer bilder att se på min bildis.. http://knasisen.bilddagboken.se
om ngn vill se min dag i bilder, mitt liv i bilder ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback