dagen idag ser ut följande..

sov rätt så bra inatt..vaknade bara en gång vid sju :o) hehe
men lyckades somna om..
tiden tickar o jag sover min oroliga skönhetssömn.
imed jag ligger o vrider o vänder på mej hela tiden..
vaknar gång på gång..
men bara sådär halvvaken så man lyckas somna om..
inte som alla de andra nätterna när man legat o vridit o vänt på sej av frustration att man inte kan somna om..
så idag är jag rätt utvilad..
vaknar riktigt en minut innan klockan ringer ;o)
med andra ord 10.04 :P

ett besök på toan o så är man iordning gjord..
tvättad,sminkad,  ren o klar för en arbetsdag ;o)

åker hit. gör lite frallor o dylikt :P hehe
startar upp korvvattnet..
men åhh..nej..än så länmge ha de inte synts till en kotte här. haha!
hatar när de e fint väder.. då kommer inga människor hit..
men är de tråkigt väder..då får man mkt att göra..

så de e ju rätt bra för dom som har ring-in-tider i sommar... ;o)
är det fint väder så slipper man jobba, är det dåligt, regningt.. då får man räkna med en arbetsdag :D hehe!
som tur är har inte jag ngra ring in tider ;o) hehe!
jag jobbar heltid i sommar, gött mos :o)
sojan e så sega på att höra av sej..så de blir att jag jobbar här i sommar..
Mia har ju lagt upp schemat nu o allt..
HOPPAS, jag gör rätt val nu :S:P hehe!

gårdagen va mkt trevlig..
denna dag blir det hem o fixa med reklamen efter jobbet. suck!
Ska sluta med den skiten efter sommarn nu tror jag :)
ska bli skönt :P hehe
ha de finast. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback