äntligen lite ledig :P hehe

ja..nu e man äntligen lite ledig ;) hehe!
jobbat en del nu på sistone..
jobbade hela helgen med..
lördagen va lite jobbig..
jobbade först hela dagen..sen hem..ut med reklamen..
sen ner till älsko o äta, byta om o sen iväg o jobba igen..

blev en försovning där på söndagen sen ;) haha!
men kom bara 10 min försent ;) o det var ju ändå bara jag som
öppnade..tur att jag förberedde så mkt dagen innan :P hehe.

Så idag är jag ledig.. ledig fram till torsdag-kväll.
så imorgon bär det av till Linköping..till syster o min lilla stjärna <3
ska bli skoj :)
så jag kommer hem på torsdag igen..
men nås som vanligt på mobilen. sms, mejl? :P hehe!

på torsdag blir de jobb kl 18--?
och Mixi fyller 3 år :/
saknad <3
sen e man ledig fredagen och jobbar lördagen :) göttans..

ha de finast!

puss o kram..


kolla min bilddagbok o se vad jag ha hittat på idag? :P hehe
http://knasisen.bilddagboken.se

KOMMENTERA GÄRNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback