31-50 :D haha

Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?
rolig?

Vilken färg har du på dina underkläder nu?
svarta :)

Vad tycker du om sex and the city?
Jag diggar lätt det :D

Gillar du dokumentärer?
I do I do :)

Längtar du till din nästa födelsedag?
njae! jag vill inte bli äldre nu? haha

Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
hehe..njae..inte så ofta.. bara när jag förväxlas med min syster, då tror folk att det e jag som e den.äldre man bugar o tackar :P

annars ha de ju hänt en eller annan gång att man blivit tagen för att va mindre än vad man är..? :S

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?

20 år är rätt lagom :)

Cigaretter då?
Det är väl också bra som det är.

Hur ser din matta ut?
Randig

Är du sugen på något nu?
ja ngn god dricka :D hehe

Vilken är din favoritkaka?

kokostopp eller räknas raberberpaj? :D

När fikade du senast?

senare idag ;) haha

Hur många hål har du i öronen?
2 styck :D


Annan piercing/tatuering?
Jajamensan naveln..o tattuering kommer nog efter sommarn. kankse en o annan piercing med ;)

Vem pratade du med senast?
Älskling


Vad pratade ni om?
allt möjligt ;)

Vad gör du just nu?
Sitter framför datorn hos älsko o lyssnar på musik.

Vilken var din första festival?
Östersjö kanske? haha

Är du blyg?
Inte oftast.. lite tillbakadragande om det är nytt folk, sen när jag ha spanat in dom o tro mej veta vilka typer dom är så e jag inte blyg mer ;-) hehe

Vilken tid gick du upp idag?
8.39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback