13/5 - 2008 och veckan :D

Idag 13/5- 08
Chillade jag mest hela förmiddagen..
sen åkte jag och spirre till hans mammas place, för att se till stackars shadow som är sjuk :(
så tog vi han o ozzy på promenad..
bilturen åkte sedan vidare till stan en sväng. o så en runda utom vägga..
vi va hungriga så vi testade den restaurangen där..
käkade grillbufée. det var mumsigt :o)
sen åkte vi hem..
jag sov middag *pensionärspoäng, jag  vet* hehe
vaknade efter en timme..
satt lite vid datorn. sen gjorde man sej i ordning för en arbetsdag :P hehe
o så kom man hem nu vid halv tolv :P hehe.

Imorgon blir det med jobb. mia undrade om jag kunde hoppa in..
det säger man ju inte nej till..
så blir jobb imorgon mellan 10 och ca 13,14 tiden lär jag väl sluta..
efter det ska jag träffa en snubbe angående ett jobb :)
så det är bara att hoppas på de bästa..
sen får man se vad som händer o sker.

Torsdag:
blir det nog lite häng med Jonna. hon ska iaf komma o färga mitt hår.
har ju en djävulsk utväxt nu :P haha!

Fredag: jobb 11-16 ---> sen ut o käka på väggas rökeri med tjejerna
lördag: jobb 10-16 ----> ??
söndag: jobb 11-16 ----> ???

tror de va dom tiderna iaf :P hehe!
så man är väl inte därifrån före 16.30 ngn av dagarna..!
ialla fall inte om det är dåligt väder ute..
är det fint dock.då kan man nog va därifrån vid, 15,16 tiden :P hehe
så så ser det ut just nu- inget bestämt i helgen direkt..
det var denna veckan de :P haha!

ha de finast!

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback