Vill fylla i onödigt vetande :P hehe

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
sju :P
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Nepp men jag ha en mp3 ;o)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
9.00 :P
Hur många resväskor äger du?
1 tro jag :P
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Never ever :P använder knappt det när det är sommar heller :P hehe
Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop forum eller citygross :D
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
det beror nog på lite vad det e för bild :P haha. men jag e den som oftast tar :P haha
Vilken var den senaste filmen du såg?
Heffaklumpen med Isac :P haha
Har någon av dina vänner barn?
J
app
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet? o betalat hyra för ett år? haha.

Har någon någonsin kallat dig lat?

jajamensan :P haha
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Avril Lavigne :P
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Inget av det..tål inte mjölk.. :P haha.. men annars chokladmjölk (drack ju de senast imorse med rismjölk :P )

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

nää.. :/

När var senast någon stötte på dig?
hmm..alldeles för länge sen :P haha
Vad åt du till middag?
middag? fikade på en baguuette innan..middagen har jag inte gjort ngn än :P
Använder du huvtröjor?
ja..de e så skööönt :D
Kan du vissla?
Självklart :D
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Njae..tror inte de :P
Vem var den senaste som ringde dig?
Sara från arbetsförmedlingen :P haha
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg&dalbanan.. annars flumrider :P
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Antagligen ( men allt som sägs vill man nog inte höra / veta. )
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0454

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jajamensan :P gillade disneydags :P
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Lite för litet ;o) hehe
Hur många syskon har du?
1 syster
Är du blyg inför det motsatta könet?
nää..tycker det e kul o träffa nytt folk :o)
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. Kan bara enstaka repliker ur många filmer..
Äger du några band-t-shirts?
haha..ja sen man va mindre på BSB o spicegirls :P haha
När flög du senast?
Sommaren, augusti-07
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
Mest för att bli allmänbildning :P haha
Pratar du några andra språk?
Nää..inte egentligen, min engelska är jui nte så bra..

Diskar du din egen disk?
Ja, tyvärr..oftast :D
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär hemma, men vill o ska införskaffa mej en bärbar :D
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja det e rätt kul
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja..jag vill tattuera mej så småningom o vill ha en piercing i näsan. fint :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja det tycker jag.. det uppskattas av tjejen :P
Kan du kasta macka?
Ibland..
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej..
Vem har du med på BIOn?
Den som vill se samma film som mej :P
Vem var din favoritlärare?
Hasse brasse mandelmasse :P
Vad har du för väder?
Mulet o kyligt.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut..det ör inte tattueringarna som gör personen..
Har du en blogg?
Jodå... det är den du läser i nu... ;)
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Håltimmarna?haha, annars barnkunskapen
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Eeeeh...? njae..han bli ju attraktiv när man lärt känna honom..om de låter rimligt?hehe
När sov du senast på golvet?
hmm..aldrig?
Vilken är din favoritdrink?
ragnar :D
Gillar du din boendesituation?
njae.. skulle ju helst vilja bo själv..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst..6 timmar kanske?
Äter du frukost dagligen?
Ja, i stort sett
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det är olika..från vecka till vecka
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
haha..njae..ngn tillsägelse har man väl fått under åren :P
Vilken är din favoritfrukt?
annanas :D muuums!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
njae..nu ha jag börjat tänka litegrann på de.. (fettet ska bort nu, haha. )
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21, o jag känner mej faktiskt gammal när jag säger att jag ska bli 21..?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Njae..det beror på vad det gäller :P
Tror du på liv på andra planeter?
Ja det gör jag..de borde finnas liv ngnannanstans än bara här..
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Spirre?
Tror du att gud är en man eller kvinna?
man
Vad var det senaste du åt?
Kycklingbaggis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
hmm..klurig fråga..kommer nog överens med båda könen lika bra :P
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det va modernt/ populärt just då :P
Gillar du senap?
Till korv är de gott
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Palla? Du ska klara detta Malin! Ser på det ljusa istället för alla mörka stunder.. kämpa..gråt o få ut allt..sen kämpa på tills allt e bra :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
näää-
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
nixpix
Tycker du om att krama folk?
Ja.. skulle vilja kramas mer än jag gör faktiskt.
Skulle du säga att du är trendig?
Njae..
Äger du en digitalkamera?
Jajamensan.. det måste man ju bara göra :P
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Beror på vem det är..
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Star Wars...?!? sånt kollar inte jag på :P haha
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, som fan..
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Gömda..
Tycker du att du är attraktiv?
Jag har mina dagar.. hahaha
Vad är du allergisk mot?
mjölk..
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Funkar det för båda parter så go for it.. Men jag gillar inte sånt..jag vill ha kärlek! :o)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det e ju så gott
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Magnus. haha!


Kommentarer
Postat av: mie

hej kasson :) jag lånar din lista :)

2008-03-18 @ 21:09:08
Postat av: mie.blogg.se

ja låna den för jissunam ::)

2008-03-21 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback