Mars mars, underbara mars!

Vår o sommar känslorna börja vakna till liv nu tycker jag? :P hehe..
När solen skiner o man ser att vårblommorna börja titta fram..
snart påsk... o då blir det påskliljor eller tulpaner? det ger ju lite stämning :o)
gött mos..

Veckan:
Måndags: Ja..då gjorde jag inte så mkt. va med älskling o sov där :o) det var även vår månadsdag :o) hihi! så nu ha vi vart ihop i 1 år o 1 månad :o) älskar dej chrisse! <3

Tisdag. ( idag): Vaknade tidigt när älskling körde till asarum för att hämta sin broder o skjutsa honom till skolan! hehe. men jag låg kvar i sängen o somnade om lika fort igen.. :P hehe! skööönt... blev mkt seg i morse o låg kvar lääänge i sängen när älskling kom hem.. hehe. usch..jag orkade inte ens öppna ögonen ;P hehe!
Ja..så nu vankas det vänte tid... jag inväntar Mamma, mormor o Isac.. :D hehe. ska bli roligt.. dock ska jag ha middagen klar till de kommer hem :P haha! muuums! :D sen antar jag att det blir massa skoj med Isse.. o ikväll mys med älskling :)

Onsdag: Då vankas det jobb.. :P Börjar 9.00 o kan tänka mej att jag slutar runt 16.15-16.30 :o) efter denna arbetsdag vet jag inte riktigt vad som händer o sker :P

Torsdag: Jobb 9.00-16....o kan tänka mej att jag slutar runt 16.15-16.30 :o) sen får man la se va som sker :P

Fredag: Ingenting planerat.. blir nog bus med Isac o reklamvikning :P Till kvällningen, ingen aning ? :P hehe.

Lördag: Vankas det jobb igen.. och en lunch för 25 pers.. :S hehe. menmen.. det ordnar sej nog :o) jobbar bara mellan 11-16!  kan tänka mej att jag slutar runt 16.15-16.30, det bero ju på hur mkt folk de är o hur lång tid det tar med att räkna ihop kassan! :P osv!

Söndag: Även denna härliga dag vankas det jobb och efter jobbet blir det en liten reklamrunda? :P hehe. o sen e jag nog trött nog för att slappa framför en film eller nått..? :D

så ngn som vill hitta på ngt på mina lediga stunder? just call me :D:D hehe!

ha de finast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback