Dagen

Dagen började med att min dörr öppnas klockan sju i morse..
o mor tittar in huvudet :P
tiden flög på när hon va i tvättstugan o jag låg kvar i sängen..
i väntan på att Isac skulle vakna..
Malin skulle helt enkelt va barnvakt medan mamma va i tvättstugan :P
men Isac vaknade inte förrän vid 8,9 när mor va uppe från tvättstugan..
sen vankades det filmtittande.för isse ville se på film..
så jag låg kvar i sängen o vi såg på Heffaklumpen tillsammans :P hehe!
söt film :P

mor gick upp o ner i tvättstugan emellanåt.. tillslut klar o jag drog in till stan..
för det vankades träff med kompisarna o fika :o)
blev en kycklingbaggis..
o nu blir det Våra bästa år- tittande :D
till kvällningen får man se vad de blir..
jag e ju ledig imorron med :P
gött! ;o)

så ha en bra dag :o)

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback