Ett speciellt inlägg..min vän mie! :o)

jag satt o kollade i min bilddagbok för ngra dagar sen..

jag är så evigt tacksam för alla mina vänner jag har..

för min familj.. som alltid finns där..


en riktigt bra vän som jag faktiskt tänker nämna är min älskade mie..

satt o tänkte på det när jag kollade på alla bilder.. shiiit, vad vi ha gjort mkt skoj ihop!

o våra bråk genom åren som vi ändå alltid har löst!


Vi har känt varandra nu i många år :) och guuh vilka år vi haft tillsammans :D hehe

När vi va mindre o slogs..haha. värsta fighten i ditt rum.. o du tryckte upp mej i garderoberna..haha..

o sa att jag skulle gå hem..
så en gråtfärdig malin går hemåt :(
några dagar senare va vi vänner igen.. :P

eller när vi va ute och jag fastnar i en rosenbuske med håret så du fick hjälpa mej loss..
sticker dej på ett finger...

vi gå hem till mej o du svimmar nästan när du får syn på blodet från såret där du stack dej..

en vit mie placeras i mammas knä o en orolig malin spiringer o hämtar vatten :P haha!
men de ordnade ju sejj!

o mie nog bara du som tycker jag e en grym tapetrivare! ;) haha!


Alla sjukhusbesök du har vart med på när jag har flummat och slagit mej!


Som när jag svalde slangen ;) de hemskaste jag ha gjort i hela mitt liv.. :P

när du satt o höll för ögon o öron när du praktiskt taget skulle vara fotograf o fota min mage ;) haha..

men jag förstår dej..där låg jag o rapade o klöktes och inte kunde andas..haha! aja..


sen kom din flytt till k-stad.. Mkt roligt för dej! glad för din skull!

men ack så tråkigt de blev här hemma i karlshamn..alla våra nattpromenader!

saknade som tusan! :/


Men flytten ändrade dej rätt dramatiskt.. vilket jag bara tycker är skoj.. :D hihi..

kände lite knasigt..när man såg denna bilden för första gången..

när man inte kände igen dejj!


miepie

för man fick absolut inte sminka dej ;)
o när man fick på dej ett par tajta byxor här hemma..skrek du rakt ut i affären..

-nej för faaan, de skaver ju upp i f*ttan!

hahha..så mkt ha jag nog aldrig skrattat..o nu ha du inget annat än fina tajta modebyxor o festar hela tiden :) hehe!

rolig förändring.. :)


hmm.jja alla nattisarna är saknade!


mörkret med mie på promenad :P hehe
jag ute i på en mörk promenad med dej ;P haha


kom du ihåg? nyfikna som fanken som vi alltid e, när bådas tv-apparater dör mitt i big brother finalen e de vi

som går ut i ett nattmörkt karlshamn o leta ström...

så fort de blinkar blått o vi hör nån siren...

tänker vi båda FÖLJA EFTER..

de e inte normalt de e bara vi som får för oss o göra nått sånt !

eller våra kundvagnsrace, eller reklamvagnsrace. haha! vi e braaa knasiga :D

misan



eller våra grillförsök igenom åren ha ju med vart en historia föe sej ;) haha!

mie o jag grillar ;) haha!


Misfis..du har förändrats mkt..men du kommer alltid förbli roliga o goa misfis :)

äkta vän!

finns där i vått o tott!

Älskar dej marie magnusson!

Tack för din fina vänskap!

studenten

Vi på studenten :)


Kommentarer
Postat av: mie

vänner alltid lixom :) de e så de e !

Postat av: Malin

Ja det är så det är :D

2008-06-17 @ 22:58:03
URL: /http://malle87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback