dagen..flummig..

ja..idag blev det jobb..lite senare än trott..
en hel halvtimmes övertid :P hehe..
så jobbat idag mellan 9.30-18.00 :P

sen stod älsko utanför när jag slutade jobba..de va ju en överraskning :) hihi!
åkte hemom mitt..hälsade på isac..sen körde vi vidare o postade brev åt familjen karlsson..
sen vidare te stan..älskling bjöd på mat. gött :)

sen bara vart hemma sen dess..ta de lugnt..
ska snart sova..e trött o depp..


idag ha vart en flummig dag..
spillde lite hejvilt.. eller rättare sagt tappade grejer hela tiden..
sen min kommentar..
jag - åhh..va förvirrad jag är nu.. (det var i en någorlunda stressad situation.)
Mia - Jaså du med? hehe..
jag - jaa..massa..sen känns det konstigt i huvudet på samma gång..typ som de kryper myror där uppe..
mia- hahahahaha..okej..?

senare.. när jag ska fixa till 4 hamburgare..
bara tre bli varma..
så jag försöker att värma den fjärde hmaburgaren ensam..
det lyckas...
jennie - är den varm nu?
jag - japp..den är mycket varm nu..den behövde bara lite ensamtid. haha
mia - hahahaha.. malin du är en sjuk människa :P haha

o alla börja skratta...
kicki kommer..
kicki - va sa du mia? haha.. sa hon lite chokat o skrattade..
mia - ja..i malins huvud kryper det myror säger hon och nu behövde hamburgaren ha lite ensam tid..
alla skrattar...
kicki - ja men det hela började  nog redan imorse.. jag såg dej vid mcdonalds, då skrattade du för dej själv när du cyklade sa kicki o började skratta..
jag- gjorde jag? hahaha..
alla skrattar.. :P haha!

jaha..okej..tänkte jag..sen kom jag på mej själv att ja jag skrattade ju faktiskt när jag cyklade helt själv imorse..
skrattade åt mej själv.. kämpade som tusan för att ens ta mej fram..haha..
va ju motvind.. blev typ slowmotion över övergångsstället..hahah! o de i bilarna skrattade o jag skrattade :P hahahaha!
men de bjuder jag på :P haha!

när jag tabbade mej med att lägga en tång på värmplattan utan att tänka mej för..
för att sen ta dne o steka hamburgare igen med...efter alla andra misstag idag..
-aj aj aj som tuuusan!
 
efter denna olycka berättade jag för jennie om mitt misstag igår.. hahaha
jag skulle va duktig o sätta på lite mer kaffe...
så det gör jag.. bara de att jag glömmer sätt under kannan :P hahahaha!
så hör man mia..
- neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! mia kommer spingande..
o där får hon stå o leka kaffekokare o hålla kannan under strålen medan jag torkar upp.. o skrattar.. :P haha!

JENNIES KOMMENTAR innan jag går på rast
- maalin. detta kommer nog bli en rolig sommar.. haha!
kim - jaaa :P

2 DAGAR SOM HAR VART EN SORT FÖR SEJ! haha
hoppas de går bättre imon :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback