dagen sammanfattas

Vaknar av klockan som väcker mej 8.30..
stiger upp vid kvart i.. gör mej iordning..
cyklar till jobbet o börja arbetsdagen kl 9.30 :D
en ny på jobbet idag som jag ha visat lite olika saker.
en aningens trevligt..
nästa vecka är de jag som visar o lär henne kassan o stängning!
men de ska nog gå bra..

de va lugnt ett tag på jobbet idag me.
så jag,sofi och den nya Jennie fick gå undan o se filmen..
i kreanova.. jag somnade ;) haha. 
men vaknade lika fort igen..
nu har jag bara den andra filmen kvar att se, den som faktiskt sägs e bra :D hehe!

stängde 16 idag istället för 17.
för vi skulle ha möte..så idag fick jag träffa alla som ska jobba där i sommar! :D
skojskoj!

cyklade hem..bytte bara om lite fort..
sen gick jag upp till stan..
köpte ljus, foppatofflor, o rättade till glasögonen..
tyckte de gjorde lite ont bakom örat :P haha!
sen systemet sen bjöd älskling mej på mat :D mums :P


efter fixat glasögonen begav jag mej till sysset för att inhandla de nya ciderna :P
(bilder finns på dessa på min bilddagbok
http://knasisen.bilddagboken.se/ KOMMENTERA!!!!!! )

Iaf..jag plockar på mej ciderna som jag ska köpa :P
stå i kö för att betala.
plockar fram bank-kortet o leg..
imed att jag typ alltid får visa leg :P haha..

min tur...
kassörskan slå in drickan..
o hon frågar inte efter leget? hehe.
o där stå jag med de i handen..
så jag visar de iaf..för jag ha ju trots allt kämpat med att få fram de..

kassörskan tittar på mej..
        - hmm..ahh..okej... tack! säger hon medan hon sneglar på mitt leg
JAG - varsigod!
kassan - Ja du får väl en sån här..
Jag  - åhh. men tack säger en glad malin som kände sej duktig. :D hahaha!

så jag fick lite tuggumi för att jag visade leg..
det var ju...ähm..bra.. :D haha

systemtuggummi ;) haha

sammanfattning av systemet: Jag visade leg trots att jag inte behövde för en gång skull.. de suger :P haha
sammanfattning av dagen : mkt bra dag :D

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback