tidig morgon..?

ställde klockan på halv 8! blää..
jag som behövde sova ut..

Förväntade mej att stiga upp till ett larm denna morgonen :P
men rätt som det är vaknar man..
-malin, klockan är halv 8 nu. maaaalin?
väcktes av mamma  :P  o inget larm..
min klocka va bara 27 ;o) hehe..
så blev att ligga kvar o lata sej lite.. haha..

sen en dusch.. o ½ macka till frukost..
känner mej sjuk idag.. :( jag som ska simma i eftermiddag..
få hoppas jag kan göra det då!
efter mackan. blir det tandborstning o köra till tanddoktorn.. *skräck* hehe
där sätts man i en stol o bli undersökt,
tänderna bli både putsade o sköljda i flour..
frääsch..känner man sej i munnen när man går därifrån iaf  :P
inga hål. ingenting, hade bara lite tandsten som de fixade till med ngn läskig sak..
som lät massa :P hehe!

körde hem o nu sitter jag här..
i väntan på att käka lunch vid 12 och att må bättre..
så jag kan simma i eftermiddag..blää annars..
känner mej febrig, hängig o massa förkyld :o(
ska lägga mej i sängen o slappa ett tag.. kanske läsa lite i min bok med :P hehe!
läser om ''bakom stängda dörrar'', för minns inte den så väl..
så läste igårkväll till sida 135.. så snart kan jag börja läsa fortsättningen jag ha fått av mie *spännande* hehe!
ha de finast..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback