min vecka :D

Måndag: Va på arbetsintervju! 13.50! sen massa mys med älsko! och även solning hos älskos mamma :P hehe. massa niiice :) hehe!

Tisdag:
Arbetsintervju 10.00! sen hämtade älskling mej! åkte hem! hämtade magda.. o jag gjorde mat (potatisgratäng, skinkschnitzel!) massa mumsig! efter maten vankades de tandläkarbesök. BLÄÄ! sen på kvällningen kom älsklingsjonna och david..! käkade o såg på tv/ film! :) promenad med hunden och sen läggdags :)

Onsdag
(idag): Morgonen började med att klockan ringde vid 9 ;) hehe. tröttis! sen vandrade jag till arbetsförmedlingen vid 10 i regnet :( o sen körde älskling hem mej. städade lite på rummet. sen mys med älsko. o 'även en tripp till ÖoB, karlssons i B-hoby ;P hehe. massa trevligt =) hihi!

Torsdag:
Slappade en hel del :P hehe. vid ett tiden mötte man upp tjejerna på stan..för att ta en fika :P hehe. sen kom allihopa till älsklings place på kvällen.. o det blev en trevlig kväll med kortspel och snack :) o så infrskaffade jag mej vuxenpoäng med när jag strök gardiner o satte upp dom.. vi rensade även ut spirres jättestökiga garderob.så nu e de ubersnyggt. o man kan faktsikt gå in i den nu :P hehe

Fredag:
Sova läänge :P o slappa! och på kvällningen vankas det bowling och filmtittande med gänget :P! massa mysigt :) hihi! Jag kom 2a :D *stolt* haha!

Lördag: Jag och älskling sov länge idag, o låg kvar massa länge i sängen o bara myste :) älskar dej honey! :) O nu sitter jag hemma hos mej o ska fixa med reklamen..!
sen ikväll blir det lite partaj, ska på inflyttningsfest kanske :) ska blir lite roligt faktiskt :) hehe!

söndag e inget planerat än på :D hehe! blir mest att slappa..se ngn film kanske..?

så såg/ ser min vecka ut! :P  hehe. bilder kommer att läggas upp på lite av varje så småningom idag tror jag :P hehe! e lite mer uppdaterad där :P

ja jissunam..vad tiden går... det e fan redan febryari... helt sjukt.. jag undrade vad år 2007 tog vägen.. vart tar år 2008 vägen då? jag menar...tiden går så for.t redan februari.. * chockad * hehe..

ajaj.. men ha de så bra.. kram på er :)

Kommentarer
Postat av: mie

tiden går sjukt fort ! snart e de vi som måste träffas !

2008-02-03 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback