dagen, ett ord = slapp!

vaknade..vred o vände på mej..vips en ny dag..
jag blev glad..men hade ju inget direkt att förvänta mej..
men en ny da är en ny dag..
det blev slapp för hela slanten hela dagen idag kan man väl säg..
min dator e sjukt seg..hjärndöd helt enkelt..
så spenderade mer eller mindre hela dagen åt den.
o att bränna ut mina bilder..! blää!
men nu är dom räddade iaf! om ngt skulle hända mej min älskade dator..
Jag behöver en ny..
ngn som vill ge mej en..? eller skänka en slant elle två till en ny? haha!
trodde väl inte de heller.

så japp
slapp framför datorn
slapp framför tvn
slapp i allmänhet..
det har vart jag det idag :P

men imorgon blir det promenad, cykling och siming ;P hehe
o just de..måste nämna..mitt nya liv börja idag..
ska föröska lägga av med alla onyttightere så som godis,chips o läsk :P
önska mej lycka till..?
tror ni att jag lyckas? ;P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback