bra dag!

japp..nu ha mitt nya liv bärjat.. ska försöka undvika
- chips
- godis
- läsk
- onyttigheter helt enkelt!

än så länge ha det gtt bra.. blev tom bjuden igår av Jonna..
- nej tack, jag försöker sluta blev mitt svar :D hehe!

igår vart man hur duktig som helst *skryt* haha! de vankades simning..
o jag simmade 1 km.. mkt stolt över mej själv :P hehe!
kommer att bli simning idag med om jag mår lite bättre senare idag.
e förkyld o halsont :o(
efter simningen vankades det käk o en tur hem till bengs med jonna och ida!
så vi käkade, satt bara o slappade o snackade en massa
o kollade på ngt förlossningsprogram på tv..
Fy fan för vad ont de måste göra o få ut en unge.. AAAAOOO! hahaha!

så va fallet.. o dagen va helt enkelt super duper :o) hehe!
ha de finast!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback