onödigt vetande..

1. Är du singel nu? nej och åternej :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa..jag e seriös :o)
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu?
JAAA!
4. När hade du sex senast? haha..vill ni verkligen veta? :P
5. Har du en kk? neej, jag ha min älskling :)
6. Har du kört oskyddat nån gång?
jaomen
7. Har du playat någon nångång? hmm..? :P
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Jaa.
9. Har du någon kille/tjej på g nu? Ja, min chrisse sen 1 år tillbaka :o)
10. Haft sex på fyllan? Japps :o)
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Jaa. de är starka ord!
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? ja..de ha jag nog..?
13. Somnat gråtande pga kärleken? ähh..upprepande gånger.
14. Varit på en blind date? njae..inte vad jag kan komma på..?
15. Varit otrogen? never ever.

SISTA SOM

1. Du fick en puss av?
ÄlsklingsChrisse :o)
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Älskling
3. Du delade ett riktigt skratt med? Elin idag på jobbet :P
4. Du gick på bio med? spirre :)
5. Du höll i handen? spirre :D
6. Du gick på stan med? Spirre :P hehe
7. Delade en pizza med dig? Älskling
8. Du ringde? Älskling
9. Skicka ett sms till dig? älskling
10. Du kramade? älssklingen

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov?
Ja då..
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Klart, kul o se hur andra har det :D
3. Längtar du till sommarn igen? JA, JA JA JA!!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? usch..gå ner lite vikt? :P
5. Hur svarar du i telefon? bero på vem som ringer..
6. Vill du ha barn? Ja.. :o)
7. Har du gjort något olagligt? Ja :P
9. Har du några tatueringar/piercingar? Ja, 1 piercing.. o snart ngn tattuering med :)
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? neej.
11. Bäddar du ofta sängen? det händer ;o)
12. Vad gör dig riktigt glad? Isac och när älskling gör ngt oväntat. överraska mej :) eller när en vän e riktigt glad, ringer o dela med sej av glädjen!
13. Går du i kyrkan? Nää, hände bara förr, på skolavslutningar :D
14. Gillar du att sjunga?
Ja i bilen el. i duschen :p haha
15. Har du egen dator? Japp, men vill ha en till. en bärbar
18. Har du mycket pengar just nu? Ehh nej!!pank typ :P
19. De värsta du vet? Falskhet!
20. Vad vill du jobba med sen? ngt med människor
21. Vad gör du efter studenten? hmm..sitter på samma plats som jag gör nu? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback