vuxen poäng..?!

har hunnit med en massa idag känns de som..
både på jobbet o hemmet :P hehe!

japps..kom hem..käkade spätta med potatis o remouladsås med älsklingen! muuums!
hur gott som helst! satt o mhmade hela tiden för de va så gott :P hehe!

sen plockade lite i köket! sen bakade jag kladdmuffins. diskade!
fikade med te o  muffins med älsko! o en toastad baguette ;) hehe!
efter det..busade jag en massa med ozzy o gosade.. tyckte han luktade illa..
så drog in han på toan.. så nu har vi duschat han!
o nu ville älskling ha mer te.. o då ville jag ha nmer muffins :P haha..
så nu tar vi en fika till.. sen blir det att frysa lite mat o göra ulllaredslista..
även julklappslista så man ha lite planering..

snacka om koll på läget va? :) o vuxenpoäng..? :D

ha de guttans.. skriver mer imon

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vem behöver lista till ullared? Det slutar ändå alltid med två tandborstar och en flaska rak-gel :D

2007-11-21 @ 23:25:18
Postat av: mie

grattis kasson ja e stolt över min kusin !

2007-11-21 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback