helgen över..

gårdagen..festen..helhetsbild så var den kul o trevligt :) så glad att ni kom :o)  o det är ju bara kul att alla inte känner alla.. man e väl på en fest för att ha kul o lära känna andra..? de tycker jag iaf... :P det blev en massa drickande, dans o shotande ;P hehe.  Kan bara tacka alla för en trevlig kväll.. O tack till linda o misan med :o)

så idag har man bara tatt de lugnt.. o städat i stugan i förmiddags :D o så har cilla o isse åkt hem :( men de kommer säkert snart igen..hoppas det iaf. men de kommer nog ner lagom till tomten kommer ;o) haha!

ahh..jag e lite mc donalds sugen asså..? jag mc donadls, jag brukar va negativ men ohh nej inte ikväll... hehe. ska se på en av mina nya filmer ikväll med.. :o)



tack för otrolig vänskap mie!
Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: mie

tack själv kasson :) de e du i ja i vått o torrt...:)de där lät som ett förhållande uttalande men ja menar mer i vänskapsyfte :P

2007-11-06 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback