fotboll..

igår vankades det fotbollsafton med tjejerna, o jaa..jag stannade hela matchen..
lärde mej tillochmed vad offside är :P haha..
det ni! jag börjar bli insatt! ;o) haha..

under kvällen blev det massa skratt o skämt!
jonna o hennes far mobbade min mössa, dom sa att det var en snoppmössa!
Jag som då ska va poetisk i denna stund..
- Ni är så jäkla lika, ni är som sand i öknen?
alla asgarvar!
hmm.. vad jag nu fick det ifrån..?

senare på aftonen..har de snackats en hel del om att lillebrorsan o tjejen e ute i bilen..
vilket vi genast få för oss en massa grejer om.. haha!

sen kommer robin in med en stol rätt som det är.. o jag min snilleblixt..sitter o stirra, fundera..
Jonna- Va e de?
Jag - va fan, e de ett bilsäte?
Jonna brister ut i skratt! haha.. vadå? det såg ut som ett bilsäte! tills han satte ner på fåtöljen och satte den på rätt sätt :P haha! o där börjar alla garvar åt mej igen.. men det gör inget, jag bjuder på det! tur att man kan få ngn glad o skratta iaf! hahah!    massa dumma kommentarer igår asså! o inte bara från mej.. !

kom även på ett nytt smeknamn åt jenny igår från ingenstans när vi satt o snackade! jenny genom tiderna!.. från skenberg --> skelberg --> sketberg  och igår -->skenet bedrar! :P hmm..jaa..jag va rätt trött igår ;P haha!


där fick jag te att ni! SKENET BEDRA! hehe! det tyckte jenny va kul ;P haha! - vad fan får du allt ifrån? hmm..ja ni..det kan jag tyvärr inte avslöja :P haha!

ha en fin afton.. kolla gärna in mina kort från gårdagen o även från kalaset oss farmor idag på min bilddaagbok :)
http://knasisen.bilddagboken.se/

ha de guttans :P

Kommentarer
Postat av: Spirre

du är knäpp söto :) älskar dig o dina mindre smarta kommentarer..

2007-11-18 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback