blää..

väckt av en jävla gräsklippare eller nått utanför.. eller kanske va de en sån där maskin som blåser löv? hmm..
haha. inte vet jag men...väckt blev jag iaf. så nu sitter man här helt i ordning gjord o klar... o tåget går inte förrän om ½ timme.. drygt. cykla ner dit tar exalkt 3 ½ minut! men jag som skulle börja gå.. attans kastanjer. haha. jag börja med de när vädret inte tillåter att cykla mer,, ;P haha!

idag blir det en runda på stan med linda, ska bli trevligt va ju ett tag sen vi hittade på nått..


usch..malin e febrig, hängig o tröttis idag... bläää för det! :P hehe


dagens rätter på jobbet idag
Måndag
- Wok: Kycklingwok med broccoli och sötsursås (mjölkfri)
- Pasta: Pasta med biff, tomat och dijonsenapssås
- Husman: Ugnsgratinerad kassler med ananas och tomatcremésås

kom o käka :o)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback