ingen uppdatering?

usch fy å blä på mej som e så dålig på uppdatering här :P hehe

jaha..halva veckan ha gått nu.. halva arbetsveckan åtminstone..
halva min första praktikvecka :P hehe!
jätteskoj.. men ha vart ute nästan en hel dag i dag i det fina vädret o
slarvat med att dricka  så e jag helt slut nu!
men det hjälps inte..ska vandra ner på stan..
hämta mina nya brills :D hehe..
hoppas nu bara att jag inte ha ångrat mej när jag får dem :P haha!

ja förresten..ni läste rätt..
jag ska VANDRA ner till stan :P haha!
jag e mkt motionärisk nu för tiden..
cyklar varje dag..till ''jobbet''
fastän jag kan ta bilen väldigt ofta, så ofta som ca varannan dag faktiskt! :P hehe!
cyklar genom högadal varje morgon.. o utom hela högadal påvägen hem :D

och imorgon blir de extra mycket motion..
ska cykla till ''jobbet'', från ''jobbet'' till doktorn..
cykla tillbaka till ''jobbet'' och sen cykla hem så småningom :P hehe

så nu vet ni det! :o) hehe!

oj..ha nog inte skrivit här..sen jättelänge..
så får väl göra en liten anteckning som skulle stått här förra helgen! :P
GRATTIS MISAN I EFTERSKOTT..
OCH TACK FÖR EN ROLIG FESTKVÄLL :o) hehe!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mie

tack tack :) va duktig du blivit himlans motionärisk :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback