glad med tidig torsdag!

jajamensan..
började dagen tidigt..vaknade vid åtta tiden..
så tänkta fullfölja min plan..
så nu ha man rensat ut rummet. blev typ en svart säck med en massa skit!
jissunam va grejer man ha samlat på sej under åren..?! haha!
rätt skönt o komma upp i tid men nu e jag dödstrött så ska nog vila middag sen :o) hehe!
det e skönt o vila middag :D haha!
mamma o de ska ha ärtsoppa..BLÄÄ!
så för min del blir de stuvade makaroner och biffar :D mums..
o så klart en massa grönfoder till! :o)

nu börja snön försvinna! guttans..
för då ska jag börja ta tag i mitt liv :P haha!
o ut o motionera varje morgon :o)
ngn som vill joina?
just call me =o)

o så blir det kalas att gå på idag med för Jonna o emme!
o så kommer cilla o Isac hit :o)
GLAAAD!

       mormors kommentar nu när hon såg rummet.
- så fint ha jag inte sett malins rum på år o dar :D hahaha!

frågan e hur länge jag kan hålla de rent! :P hahaha

men nej..jag ha inte hjälpt ngra mer tanter..ingen som ha behövt ha min hjälp :P haha!
ha de fina fisken :P

miiie..kom hem snaaaart! saknar ju dej o våra kvällsrundor..? :D hehe!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: mie

jasson ja berömmer dej verkligen för din zstädinsats :) hälsa familjen ! i helgen kommer ja så ha du inget annat i planerna så kan vi säkert hitta på nått genialiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback