gastroskopin

japp..nu e den gjord!
o jag vill aldrig göra om det igen! fy faaan!
det var riktigt jobbigt!
men mamma o mie var med som moraliskt stöd! :o)
satt där i väntrummet o va nervös! :o/
men mie sa att allt skulle gå bra..!
o de gjorde de med! :P
jag va duktig, utan bedövning eller nåtting! :o)
men shit va jobbigt. nog de hemskaste jag ha gjort! vart med om! blää!
trodde slangen skulle va liten/ smal men det var den ju inte :S
menmen..nu e de gjort.. o jag hoppas att jag aldrig får göra om det!

efter det o massa beröm av sköterskan o läkaren blev det en fika i caféet!
o sen en shoppingtur i Kallekrona! :o)
o mie shoppade minst sagt loss :P haha!
en annan köpte typ bara 2 linnen :P
men ska köpa ett linne till från H&M sen när jag ska leka med Mie nästa vecka :o)
en massa fint :o) hihi!

träffade på millan o jula med! :) massa trevligt!
GRATTIS MILLAN!

sen åkte vi bussen hem efter ett besök på macke donkan oxå :P haha!

ha de fina fisken :o)
puss o kram! :o)

Kommentarer
Postat av: mie

de va ubernice ! absolut :) okej sjukanbesöket va lite läskigt :P tack för en toppenda :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback