wooork

siter på jobbet.. just nu ha jag lunch.. boooring som attans..
ha haft lite dötid innan lunchen med.. blir så drygt!




vill ni veta ett namn på en riktig vän i vått o tott?
mie heter hon.. :o) hihi!
känt varandra i många herrans år.. hade värsta jublieumet i år :P hehe!
jajamensan..så ligger det till...


åhh..spirre fyller år imon.. vad tusan ska man köpa? de jag tänkte på blir han nog inte glad för.. :(
sen har jag inte så mkt pengar nu heller.. så får bli ngt litet o så firar jag han större när lönen kommer :o)
typ bjuda ut på köpmanna eller nått..?! :o) det är massa mysigt =) meeen..har ni ngt föslag på vad man kan ge så hjäääälp mej! :o) HAHAHA!

nu får jag väl hum..sitta här med dötiden.. BOOORING!

/ malin at work!

Kommentarer
Postat av: mie

vänner kusiner som håller ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback