Negativ mot onoff!

Jag är mkt negativ mot onoff, iaf onoff i kristiansstad.
Jag o honey tar bilen o kör dit i lördags, eller va de i söndags? hum.. ja iaf..
ska läman in min kamera (ska dock utomlands om tre veckor) så därför skulle jag begära en lånekamera..
men tror ni att jag fick det? NEEEEEEJ!
det ansågs inte som livsviktig produkt..

- tyvärr har vi inga lånekameror! det anses inte som en livsviktig produkt!!
- men för mej är det de!! svarar en mycket sur jag! haha!

de ansåg att telefon och TV va livsviktig.. VA FAN EN TV KAN MAN VÄL VA UTAN I 3 VECKOR KANSKE LITE LÄNGRE.. MEN KAAAAMERAN. det går ju bara inte..!

iaf angående kameran..jag fick ingen lånekamera..jag behöll kameran, sket i att lämna in den..måste ju med till bulgarien! hehe!
jag ska ringa k-kronas onoff o fråga om de ha lånekamror eller de gäller alla onoff..isf ska jag aldrig köpa ngn mer kamera från onoff.. nej inget överhuvudtaget :P haha! för min mobil e ju med lite speciell o minns jag inte fel så köpte jag den på onoff.. :D hehe!

men mkt sugen på en ny kamera, en rosa.. har hittat en billig. en som e snäppet bättre än min. men massa mkt billiagre just nu :D hehe

MKT NEGATIV TILL ONOFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback