Check! :o)

Lista: Check

Nämn något som gjorde dig glad igår? När jag kom hem från jobbet o älskling överraskade med ljus!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jobbade!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste aftonbladet!
Det sista du sa högt? ''Tackar, hejdå!''
Det senaste någon sa till dig: Tack hej!
Vad har du druckit idag? Några muggar vatten, ett glas multivitamin! :)
Vad var det senaste du åt? Två brödskivor med smör på!
Vad var det senaste du köpte? En traktor och tvål! :P
Vad är det för färg på din ytterdörr? träfärgad om jag minns rätt :P
Vad är det för väder hos dig nu? Lite mulet och lagom varmt!
Godaste glassmaken? Chokladkrokant? :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae..osäkert! 
Sover du tungt? massa tungt :P
Drömmer du mardrömmar? händer ibland

Trivs du med ditt jobb? det duger..de ger pengar iaf :P hehe *positivt*
Favoritklädsel? myskläder. honeys tshirts :P
Favoritlåt just nu? `hum..vet faktiskt inte..?! barenaked?
Vad ser du om du tittar till höger? en hylla med handskar (sitter på jobbet.)
Vad gör dig glad just nu? att klockan snart blir lunch :P
Vad ska du göra härnäst? jobba, cykla hem till kalas för Isac! :P
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? trött
Favoritgodis? choklad, yoghurtlakrits
Kläder just nu? arbetsoutfit! blå byxor med en collagetröja! :P
Sommarplaner? festa, slappa, va med vännerna o resa utomlands!
Hur många kuddar sover du med? två!
Spelar du något instrument? nej de skulle gjort folk döva.! :P
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? familj, vänner, KÄRLEK!
Är du kittlig? njae..ibland..beror lite.. ;D haha
Snarkar du? nej de ha jag aldrig hört ;)
Stjärntecken? väduren
Äckligaste insekten?bärfis? tvestjärtar? myggan? hehe
Stökigt eller välstädat? stökigt ;P haha. då knner jag mej som hemma.. men gillar även städat ;D hehe!
Längtar du mest efter just nu? att få komma hem! :) haha. isac fyller ju 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback