stirrig..

stirrig hela förmiddagen? japp de e jag i ett nötskal de.. :P hehe!
helt hysterisk.. :P ringt både forex, mamma o jaa..alla möjliga. mina reskompisar :P ahha
fick reda på igår att euron inte funkar i bulgarien trots att min bank rekomenderat de!
jävla skitbank!
så ringde forex idag. deras svar

-åh neej. euro ska du inte ha, det funkar inte där nere!du måste ha bulgariska pengar, leva!
- aha..men min bank rekomenderade ju det?! säger en frågande jag!
- ah..jo men de gör ju de för att sälja deras valuta!
- men dom kan ju inte lura folk!? *arg*

hon på forex rekomendera mej att växla tillbaka till svenska om jag inte förlora ngt på det! alltså om banken vill köpa tillbaka mina euro! jag sa det ska dom göra, de kräver jag! haha! men om det inte hade gått (vilket det nu gjorde.) så hade jag fått behålla mina euro o växlat i bulgarien!      
                  
jäklar skitbank! här har man gått i typ 2-3 veckor o känt att allt med valuta e ordnat- men nej då.. då lurar dom en! åhh.. mamma va där o pratade med dom. jag som hade gjort upp värsta snacket med hot om att byta bank o grejer. haha! men de ordnade ju sej iaf! så nu när jag ha fått tillbaka pengarna så har jag ringt forex o bokat bulgariska pengar så det är växlat o klart när jag kommer till malmö. gött :o) så nu är det fixat o jag är lugn igen =)  hehe.

men jäklar krånglig växling nu pga min bank...

först svenska till euro!     sen euro till svenska..      sen svenska till Leva!
jäklar bank!! man ska ju kunna lita på sin bank! me tydligen kan man inte de i dagens samhälle.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback