helgen!

Fredags blev de färd hem till Magda, hon fyllde år!
sen i all sin hast hem mot karlshamn igen efter lite mat i magen :P hehe!
hem, göra sej i ordning. busa lite med isac :) hehe. sen kom älsko. lämnade kameran bla! :P
sen drog han iväg med hunden. jag hämtade upp han..
körde hem till han.. väntade medan han fixade sej i ordning i bilen :P hehe!
sen hemåt mitt igen.. bort till mie efter en godartad drink ;) haha!
o vädret tillät inte att vi skulle gå så det fick bli en taxiresa till skyttet där festen låg!
Grattis till de tre 20åringarna..! =) mkt trevligt kväll :o)
sen blev det in miot staden senare på kvällen. plockade upp en full o barfotad becka på vägen :P haha.
o jag babblade o babblade :P haha! stackarna! men heeey, är man pratglad så är man..
blev att käka en liten hamburgartallrik. hämtade hunden o sen promenad hemåt =)

Lördags blev hallen ett projekt igen hemma oss spirre..! yeaaah!
emil hjälpte =) mkt bra grabbhalva det! :P haha! åkte till jem o fix för att ordna lite grejer  o inhandla..
när spirre komme på att pengarna ligger i hans byxficka, som ligger hemma!
då ska emil lägga ut så länge..men märker att plånkan är borta..
en stirrnervös emil o en svettig jag bege oss ut till bilen.. o vips..va ligger där, emils plånka..
emil lugnar genast ner sej ett par hekto :P de blir betalning o sen hemåt! o hallprojektet fortsätter..
de kommer nog bli fint när de väl e klart! hehe.  det e ju jag som ska måla :P haha!

söndags: Umgicks med en förvirrad mie som hade glömt kvar kameran här i staden :P hehe. så hon åkte en sväng med mej o psirre innan vi skulle hem :P blev en del snack. mkt trevligt :) hehe!   sen drog jag o älskling hem till han.. tittade på film ''se upp för dårarna'' hahah.. snacka om en bra o rolig film. den rekomenderar jag starkt! =)

och idag är sista måndagen jag e på jobbetl, jaa för det e sista veckan på jobbet.. :P hehe. åker nästa tisdag juih.. men e så flygrädd, så frågan e om jag ens kommer att komma på de där planet..?! haha.

ps: bilder kommer att läggas upp. om inte här så kommer det på bilddagboken :)
ha det finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback