................

X) varit kär [Hahah, d har alla ?! ]
(/) varit i knytnävsslagsmål [beror på hur, vad man menar. :o]
( X ) rymt hemifrån [Hoho, när jag var liten, men tröttnade rätt fort o gick hem ]
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak [ohja! ]
(X) hånglat med en främling [ Vem har inte? haha ]
( ) gått på en blinddejt [Nej, men skulle vilja om jag blir singel ngn gång :P]
(X) ljugit för en kompis [Jaa ;( bad friend :/]
(/) flugit [ nej, men ska på tisdag! så ett halv kryss]
( ) spytt i en bar [Nej för jissunam :P]
( ) sett en del av dig själv brinna [Nej ;D ]
( ) ätit sushi [Jävla rå fisk?:S näää,men skulle va en upplevelse att testa :D]
( ) åkt snowboard [Nej,men även detta skulle jag vilja ]
( ) surfat under en konsert [ähm nää! ]
(X) tagit smärtstillande [ om jag har.. haha]
(X) ÄLSKAR OCH/eller SAKNAR någon just nu [ Både och! O väldigt väldigt mycket.]
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi [Jaa ;D ]
(X) gjort en snöängel [ja för tusan :P gäller att ha barnasinnet kvar :P ]
(/) haft ett te-party [Njae..beror oxå på hur man ser på de :P haha ]
(X) byggt ett sandslott [Jaaaaa :) ]
(X) hoppat i en vattenpöl [Japp! :) ]
(X) lekt uppklädd [ humm..lekt? ähm, ja de har jag :P hehe ]
(X) hoppat i en lövhög [jajamensan..även sparkt bort lövhögar. haha! ]
(X) fuskat när jag spelat spel [Har väl alla? haha ]
(X) varit ensam [ även detta ha ju hänt :P ]
(X) somnat i skolan [Jao ^^]
(X) använt ett falskt id [nej, ha aldrig behövts :P]
(X) tittat på en solnedgång [Ja de ha hänt ngn gång ]
(X) rört en orm [ när jag va mindre och inte så rädd :P ]
(/) sovit under stjärnorna [ haha, beror la oxå på hur man ser på saken :P haha :)]
(X) blivit kittlad [Ja o jag gillar det inte :P ]
( ) gjort snöänglar i bara badkläder [nej, men de ska jag nog testa till vintern :P]
(X) blivit missförstådd [YES not fun!]
( ) tagit hand om ett råddjur/en get [ mohaha. nää! ]
(X) vunnit en tävling [Ja ngn gång, glad! ]
(X) gått mot rött [ oh ja! :P ]
(X) ätit ett helt glasspaket på en natt [det ha nog inträffat :) ]
(X) dansat i månljus [hmm.. :S) ]
(X) hatat mitt utseende [oh ja.sometimes :P ]
(X) ifrågasatt mitt hjärta [jao, ibland e man allt bra velig..]
(X) varit besatt av post-it lappar [haha jaa!]
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna [mysigt o fötterna bli leena! :)]
(X) varit vilse [på alla sätt xD]
( ) varit på andra sidan landet [ oh neej ]
(X) simmat i havet [Jaaa.]
(X) känt som om jag håller på att dö [yepp!]
(X) gråtit mig själv till sömns [ yees :( ]
(X) lekt polis och rånare [när man va liten ;D]
(X) sjungit karaoke [JA & jag är bäst, iaf på fyllan :D ]
(X) betalat för mat med bara mynt [Hahaha, ah :)de tittade snett ;D ]
(X) gjort något med dig själv som du inte borde gjort [ oops, jaa! :/]
(X) busringt [haha..ja!]
(X) fångat en snöflinga på tungan [Jao :). ]
(X) dansat i regn [Jaaa :D ]
(/) skrivit ett brev till tomten [kankse när jag va mindre?]
(X) blåst bubblor [JA!]
(X) gjort upp eld på en strand [YEAH :)]
(X) åkt rullskridskor [ja men jag e lite negativ mot de ;P ]
(X) fått en önskan inslagen [säkert.]
( ) hoppat från en bro [nepp... varför skulle man göra de..?]
(X) ätit hund/katt-mat [KATTMAT fyfan. ]
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne [Tror inte de, men osäkert;) ]
(X) kysst en spegel [Jao x) ]
(X) sjungit i duschen   [ alltid de eller vissling? ;D ]
(X) burit en svart klänning [ JA ;D vadådå?]
(X) drömt att du gift dig med någon [hahaha, ohja ;D ]
(X) limmat fast din hand i något [JAPP tyvärr :) ]
( ) fastnat med tungan i metall [njae..inget jag minns iaf]
(X) kysst en fisk [ yeaas! :)]
( ) varit en cheerleader [ nää! ]
(X) suttit på ett tak [Jao :) ]
(X) skrikit så att du inte fått luft [Jao, ramlade.]
(/) byggt en kärra [räknas lådbil? :P ]
(X) pratat i telefon i mer än sex timmar [ Hahaha, ah :) ]
(X) stannat uppe hela natten [ ja de e lätt hänt :) ]
(  ) inte duschat på en vecka [usch nej! ]
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet [jajamensan, muums!]
(X) klättrat i träd [japp! :) ]
(X) haft en träkoja [ jajamensan..men ett jäkla hemmabygge :P ]
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam [nää..man e ju inte klen ;P ]
(X) tror på spöken [ lätt! :)  ]
(X) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger [japp men Inte för att höra vad andra säger.]
(/) spelat kyckling [ nja..bero oxå på va man mena.dansade ju kycklingdansen i 6an?haha ]
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på [never ever]
(X) blivit tillsagd av en främling att du är het [Haha, yeees! ]
( ) fångat en fisk och sen ätit den [ usch nää! ]
(X) fångat en fjäril    [ JAO :D]
(X) skrattat så mycket att du grät [Alltid ;D]
(X) gråtit så mycket att du skrattade [efter åt ;D ]
(X) fuskat på ett prov [Ehm. jaa ;)]
( ) haft en Britney Spears-platta [NEJ :D ]
(X) glömt någons namn [ ja tyvärr.. bad friend :P haha]
(X) sovit naken [ jaomen! ]
(X) varit så enormt lycklig utav att bara leva [ jaaa! ]
(X) skrattat mig till sömns [JAO :) ]
(X) blivit glad/ledsen av ett mail [jaa..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback