wihihihi

de gick  faktiskt bra idag!
helt klart nöjd! :o)
grymt skoj :P hehe!

alltså!
men min tabbe då! imorse tänkte jag..aa men jag ta o cykla ner till stationen o e lite motionärisk, va ju ändå ett tag sen jag cyklade !
så jag parkera cyklen där o efter dagen e slut på jobbet.. tar jag bussen hem igen.. o va märker jag när jag e nästan hemma.. jo då börjar min hjärnfunktion att tänka! haha

gick jag här i morse..kyligt! nää...va fan..min cylle! den står ju kvar på stationen! haha! ja då gick jag hem utan den! :S:P haha! så får la ta o hämta den sen ;P

o så gick jag o mie  ju till vägga så tänkte att jag skulle hämta den då..men nää..de glömde jag ju med.. cykel e inget bra ha jag kommit fram till. iaf inte för ngn med sånt minne som mej! ;o) haha! ;o)

ALLTSÅ SHIT VA JAG HA VART DUKTIG IDAG! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback