trötter..men duktig

aa..jag ha vart duktig :D hehe!
igår blev de fönsterputsning! ;o)
o vet ni vaa? de blev inga ränder på fönstret.. fy fan va jag e bra ;D hahah!

o nu idag..steg man upp vid sjutiden..de tog på krafterna..
o fick tvinga mej själv upp! ;D hahah! det tog tid men de gick! ;)
cyklade, mkt motionärisk ;D
o det belv mkt längre än tänkt på vägga men tur va väl de..så man fick de gjort!
o imed att jag va så motionärisk idag så e de inte mer än rätt att jag ta bilen imon! ;o) hehe!
aa..så cyklade o matade katterna..
o sen så kom man hem, o nästan direkt bort till mormor o käka middag!
sen hem, pluggade! ;o) mkt bra gjort av mej!
o så bytte jag på djuren, så nu e de fräscht o fint igen ;D
o sen torkade dammet o lite sådär.. o nu sitter jag här ;o)
hur trött som helst! ska nog sova en sväng sen ;D hahaha!
de ta på krafterna att va vuxen alltså :S:P haha!
jag vill aldrig bli vuxen :D:D:D mohaha!
fast ett jobb hade ju inte vart fel, så  man kan flytta hemifrån!
fast aa..de e ju med lite vuxet ;D haha..

aja..sao e de iaf ;D
pusspuss!

( kopierat från min lunardagbok så alla som redan läst den behöver ej läsa här, om ni inte vill förståss! hahaha.. jag pallade inte skriva ngt nyttt.. e för trött ;o) haha )

Kommentarer
Postat av: Anonym

herrejissus ja anställer dej som fönsterputsare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback