otur!

åhh...! idag e jag en otursam Malin ;D hehe!
först i morse.. så var de så mkt trafik när jag körde till vägga!
så det tog ju sin lilla tid!
när jag sen börja närma mej så inse jag att de finns EN p-plats över som jag ska ge mej in på att komma åt!
men nää..bilen framför kör in o ta den ;) hehe!
en lagomt irriterad Malin ska dock köra vidare! när två bussar oxå svänger in framför mej!
så aa...kör förbi dem..o ska nu ge mej ut på vägen igen när växeln liksom va ur funktion..
o jag gasar typ så hela karlshamn hör de.. pinsamt!
en väldigt irriterad o utskämd malin kör vidare. tar fel väg mitt i all hast! haha..
så de blev att parkera vid den där stigen vid vägga! ;o) hahah!
aahh..då kör en försenad o stressad malin för att parkera..
så när motorn e avstängd..blev de liksom visst lite tajt för bilarna som kom bakom.
så då fick en trött o stressad malin köra fram en bit.
o där blev de perfekt!!

sådär, halvspringer till skolan. där vi ska mötas..
men då e man ju lite försenad imed att en malin ha klantat sej lite med tiden!
så då säger en annan lärare.

- de gick bort till B 306..
- aha..? okej..
- ja..så de e där borta!
- aha.. okej..? vart ligger de då? hahaha

så då ger sej en mkt stressad o förvirrad malin ut på jakt efter klassrummet ;D haha!
men aa..jag kom dit o bara typ lite försenad ;D hahah! lugnt ;D hehe..

sen när man väl va klar på vägga o skulle hem! då va man helt inparkerad!
en bil bakom, en framför o en åt sidan!
en mkt irriterad o lite rädd-för-att-köra-på-ngt- Malin kommer tillslut ut o kör i snigelfart!
när man sen inte vill köra förbi vägga för de kommer en massa folk väljer en smart malin vänster. gasa på o kör iväg! haha!
o sen ska ta vänster upp igen till guldkiosken..så fick man inte köra där o de märker ju inte lilla Malin så de blev liksom en vändning! o sen hem te Gabbe!
men då va han inte hemma! ahh.. en mkt irriterad malin ska precis köra när gabbe kommer.
följer med malin hem o fixa lite på datorn..!
sedan blir de middagstid.. o efter middagstiden blev de lite skämtigt!
o så skulle dock malin skoja till att lite..men de blev helt galet..
så den otursamma Malin halkar på de hala golvet o pladask ligger på golvet o asgarvar!
medan mamma o mormor o gabbe! står o glo på en mkt slagen malin ;D hahah!
men sen när de ser att allt e lugnt..börjar alla asgarvar! :S:P haha!
o nu sitter en öm Malin här o glor ;D

o nu ha den otursamma malin precis sovit en stund..
hoppats liksom på att all otur ska försvinna från henne ;D hahaha!

aa...jobbigt allt kan va dååå ;D hahah!

och nu inväntar man bara samtal från mie.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback