Jäääklar msn!

Här trodde jag att de bara va fel på min msn..
för de brukar ju krångla för mej..
meeen nää.. här ringer man bort till mie..
o hennes funka inte heller! haha..
o så komme rjag tillbaka till msn o
alla heter typ ngt liknade
eller..vadå liknande, jag tar ett citat! haha

''Jävlar MSN, går ju inte att skicka meddelande till nån juh!!!! :S ''

haha. o nää..denna person ha helt rätt o de han skriver ;o) haha!
o jag som trodde de bara va här så jag startade om datorn..
o loggade ut o in på msn men nää..
inget hjälpte! haha!
fundera på att gå ner o mata katterna nu..
med min mp3 så jag får lite motion..
dessutom dags o byta musik i den :P
för pappa ha ju inte kommit hem än.
han jobbar ju över..
så de betyder, ingen bil! suck! haha
men jag kan ju faktiskt lugna mej.. men nää..
eller joo.. eller jag får se. haha! ;o)

Kommentarer
Postat av: mie

håller me jäklar msn !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback