ja jissunam..

idag blev man väckt vid halv tio. visserligen va jag vaken..
låg o vred i sängen :P haha! men ändå!

jaa..så skulle man följa med till Karlssons. men neeej, jag sa nej!
så jag kunde titta på våra bästa år o så plugga lite!
åh..till min egen förvåning, ha jag faktsikt pluggat lite :P haha!
tills jag nyss körde fast på en uppgift..
de va liksom en uppgift jag verkligen fick tänka till på..
o ha fortfarande inte kommit på ngt bra svar...?!
ähm..så aa.. får nog fråga fröken om de :P haha!

men tänkte plugga lite till nu. kan ju hoppa över de sålänge.
måste ta tag i att läsa den där förbannade boken med,
så jag kan göra den där äckliga uppgiften! haha!
så jag får de ur världen :P
ska läsa lite ikväll innan jag ska sova + se min film jag hyrde igår :P

dessutom ska jag fixa klart en o annan julklapp idag! med mie ;P haha!

och imorgon tog jag på mej de stora ansvaret att göra middagen! aahhh!
så de ska bli lasagne. mamma e o köper lasagneplattor just nu :P
sicken service :P haha! aa..så e det! :P

nehe..nu ska jag fortsätta att vara duktig :o) haha!
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback