Visakort! :P hehe!

japp..de glömde jag ju säga!

i måndags vatt jag inne på sparbanken här i linköping o ville ha ett nytt kort (maestro)
för att mitt hade mer eller mindre gått av på mitten ;D hehe
så jag fick ett nytt idag med posten.
et VISA- KORT!
jag bara wooow! haha! de va ju asmätkigt.. men sen kom jag på att de e nog dyrt att ha!
haha. o så kom jag på att jag inte skulle ha ett sånt! haha
så jag fick ringa banken i Karlshamn ;D
där de sa tt jag skulle prata med min handläggare?
jag bara, jaha, ha man en sån med! haha!
de sa typ att de va högt status o typ de bästa kortet!
men d kostar 250 kr om året! inget för mej, haha
jag vill ha mitt hederliga maestrokort ;P
ja så nu får jag ha mitt visakort tills jag får mitt nya! kostnadsfritt! haha
men sen när jag får de andra ska jag ringa och spärra de visa-kortet!
annars får jag betala för de med.. ;)
ja jissu nam!

Kommentarer
Postat av: mie- ha koll på vuxenpoängen

i början av inlägget tänkte ja oj oj...de här blir svårt o slå me vuxenpoäng...ja menar visa e ju typ himla vuxet...men men där ser man ja ger dej minus i protokollet att avsäga sej något så vuxet oj oj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback